pátek 21. března 2014

Čeština do epizody 2

Stahujte :D (za pár dní přibudou i linky na abcgames.cz a češtiny.cz)
Chyby nezapomeňte hlásit na můj mail.

16 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Suprové, děkuji moc!! :) :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrá práca,ďakujem :))

    OdpovědětVymazat
  4. Jen doplním, že pracuji na patchi, který opraví pár chyb, které se objevily u první epizody. Vyjde nejspíše až zítra.

    OdpovědětVymazat
  5. vôbec mi nejde po aplikácií češtiny zvuk

    OdpovědětVymazat
  6. To není češtinou. Všem ostatním jde zvuk v pohodě (já sám jsem to s ní dvakrát testoval a zvuk mi jde).

    OdpovědětVymazat
  7. Je to češtinou určite predtým mi normálne išiel, dohral som prvý aj druhý diel v anglickom znení zo zvukom a ako náhle som nainštaloval češtinu tak zvuk nejde, jedine v menu ide, keď sa vrátim do hry tak nič.

    OdpovědětVymazat
  8. Češtinou to nebude, protože já mám zvuk v pohodě, jak jsem už psal a navíc, jediné, s čím jsem pracoval, byl text. Ale pokud někdo narazil na stejnou chybu, tak ať to sem klidně napíše. Zkus přeinstalovat ovladače ke zvukovce, případně si stáhni hru znovu v en.

    OdpovědětVymazat
  9. Odpovědi
    1. Nějak nechápu, co nebude? Čeština vyšla 21.3., pokud narážíš na to. Jinak dnes kolem sedmé hodiny vyjde nová verze, kde bude opraveno několik chyb.

      Vymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Odpovědi
    1. Vpravo nahoře vidíš odkazy. Doporučuji stáhnout češtinu na třetí epizodu, protože obsahuje i předchozí dvě v upravené verzi.

      Vymazat