úterý 10. června 2014

Datum vydání češtiny do 4. epizody

Takže překlad se chýlí ke konci a do neděle by tu měla být finální verze. Takže se už nemusíte ptát na mailu nebo fb, kdy že ta čeština vyjde ;-)

16 komentářů:

  1. Až v neděli ? :/ I tak moc díky, a vím, že teĎ je učení zkoušky a tak, ale já ji čekal už minulej pátek... ALe tak snad to nějak vydržím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Píšu tam, že do neděle, ne přesně v neděli. Jinak Matlair měl problémy s PC a já mám práci a vzhledem k množství textu to není tak rychlé. Navíc epizoda končí hodně otevřeně, takže to čekání na pátou bude o dost kratší než u těch, co ji hráli hned v den vydání.

      Vymazat
    2. Jasný, však v pohodě i kdyby to trvalo měsíc hlavně, že bude :-). U první série Walking dead trvalo kolem 2 měsíců než vyšla čeština na další epizodu a i tam sem to vydržel... těch pár dní ještě zvládnu :-).
      Jenom bych chtěl podotknout, že pokud čeština na 5tou epizodu bude trvat cca stejně dlouho, tak to čekání bude ve finále stejný. Ale nechci rýpat nebo si stěžovat. Jsem naopak velmi vděčný, že to pro nás děláte :-).

      Vymazat
    3. Já si právěže myslím, že to bude jak u první série TWD, kde taky poslední epizoda byla kratší a navíc tady bych si i tipl, že bude víc akce než textu, takže by překlad mohl trvat jen týden. Ale to vše je jen můj odhad.

      Vymazat
    4. ,,Píšu tam, že do neděle, ne přesně v neděli.,,

      A zítra neděle :D :D :D :D :D

      Vymazat
  2. Ty vole, vám to trvá... Ne kecám, díky za překlad hoši. Já bych na to neměl nervy vubec :) :DD

    OdpovědětVymazat
  3. kurva tak už to vydejte tu češtinu bo mě pukne kokot

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejdřív se nauč chovat -_-

      Vymazat
    2. Vulgarismy tu nestrpíme, takže si to pro příště odpusť.

      Vymazat
  4. Do neděle... dneska je neděle a furt, žádný přibližný info... co vám tak trvá? Walking dead překládají 2 a zvládají to za 5 dní. Co jsem tak viděl tak tohle má být nejkratší epizoda (možná s více texty). Čeština do 3tí epizody vyšla do 9ti dnů.
    Poslední dobou ani na stránkách nejsou, žádné fotky ze hry nebo informace či další věci co byli u předchozích epizod...
    28. jste započli překlad a po 6sti dnech jste byli už za půlkou... Tak kde to vázne?

    OdpovědětVymazat
  5. Na kvalitu sa oplatí počkať :)

    OdpovědětVymazat
  6. 13/15 na ty vyjebaný 2 čekám snad tejden do piči

    OdpovědětVymazat
  7. Si myslim ze aby se s tim trochu zacalo i hybat, tak by byla nejspis zahodna nabidka pomoci. Nvm nedelal jsem nikdy preklady her, ale vim, ze se to tady vubec nehybe. Tyden na to cekam a porad nic. Je treba pomoci?

    OdpovědětVymazat
  8. Vy jste zase všichni moudří... Až jim za to začnete platit tak si můžete začít stěžovat, že to nevyšlo v den kdy to slíbili. Navíc neděle trvá ještě docela dlouho, klidně to můžou ještě dneska vydat. ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Misto aby jste si jen stezovali tak se kouknete na jejich odkaz na FB, zjistili by jste ze uz je to prelozeni a ze je to uz u Toma Profota. Takze si myslim ze dneska to asi vyjde vzdyt nedele konci az o pulnoci :-D

    OdpovědětVymazat
  10. tak uz puknul kokot?

    OdpovědětVymazat