pátek 4. července 2014

Čeština verze 4.2 ke stažení

Takže, ještě před vydáním páté epizody jsem provedl opravu chyb ve všech čtyřech epizodách, čímž děkuji za pomoc Jakubovi Vystavělovi (kterému se tímto omlouvám i za zkomolení křestního jména ;-)). Seznam upravených věcí:
- opraveno pár chyb ve všech 4 epizodách
- opraven nesprávný název u druhé a třetí epizody
- upraven nápis na konci epizod




Vzhledem k opravě názvů epizod jsem musel zahrnout i další archivy, které nafoukly velikost češtiny, ale stále je to nic v porovnání s předchozími obrovskými verzemi :D


Pokud najdete další chyby, tak je můžete nahlásit na můj mail a já je zase do dalšího updatu opravím. Stáhnout češtinu verze 4.2 můžete TADY (momentálně jen na ulož.to, protože nemá cenu to dávat na abcgames, kde brzo přibyde verze 5.0 obsahující pátou epizodu).

P.S.: Omluvte chyby ve čtvrté epizodě s Kráskou a Zvířetem, strašně blbě se to tam opravuje, když nevím, kdo ke komu mluví, takže případné pády tam budou možná stále špatně. Tak když na něco takového narazíte, tak mi prosím dejte vědět (nejlepší je celá věta, klidně i obrázek můžete poslat). Díky

12 komentářů:

  1. Omlouvám se, ale došlo mi, že aby tahle verze správně fungovala, tak se musí 4.1 nejdřív odinstalovat a až pak nainstalovat 4.2. Pokud už někdo ale nejnovější verzi nainstaloval, tak stačí odinstalovat 4.1 a pak znovu nainstalovat 4.2 a vše by mělo běžet.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, na ke konci 4 epizody bylo dost nepřeložených vět, ty jste také opravili?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud myslíš část v zastavárně a řeznictví, tak ty byly opraveny už ve verzi 4.1. Pokud myslíš něco jiného, tak mě napiš na mail, kde konkrétně byly. Můj mail: Profota3@gmail.com

      Vymazat
  3. Ahoj, chtěl bych vědět, kdy plánujete vydat překlad 5. epizody. děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nikdo ještě neví. Až bude, tak bude.

      Vymazat
    2. Díky za odpověď. Hlavně Ať se Vám čeština povede co nejlépe ! :)

      Vymazat
  4. Je možné sa nejako podieľať na tvorbe prekladu (bez nároku na honorár samozrejme), ináč skladám klobúk pred autormi a veľká vďaka zato čo robia :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, pokud je ještě co překládat, tak asi ano. Jen jde o to dodržet slovo a vážně pomoct. :) Nejeden prý utekl, když to viděl. :D

      Vymazat
    2. Díky. Ale vzhledem k tomu, že už se končí s překladem a máme zbylé texty rozpracované, tak ne, už nejde pomoct. Jedině kdyby se ti chtělo, tak až to budeš hrát a narazíš na chyby, tak mi je můžeš poslat na mail a já je opravím.

      Vymazat
  5. Dobrý den, na kdy odhadujete vydání češtiny pro poslední epizodu?

    OdpovědětVymazat
  6. děkuji, že si uděláte čas na přeložení této skvělé hry, která mě naplňuje obrovským nadšením a díky vám nabral na intenzitě, která je rozhodně zapotřebí. obrovský respekt a pevné nervy u dalších překladu. lidskou nevděčnost hold musíme brát s nadsázkou.

    OdpovědětVymazat
  7. tak do 8.8 to tu mame. Uz se tesim

    OdpovědětVymazat