neděle 13. července 2014

Datum vydání češtiny do páté epizody

Takže, jak můžete vidět vpravo, už končíme pomalu s překladem páté epizody. Čímž bych chtěl poděkovat Matlairovi a Takkie za jejich spolupráci. Pokud vše půjde dobře (a já pevně doufám, že půjde), tak zítra se dokončí překlad a v úterý proběhne testování. Ve středu 16. 7. pak vyjde čeština do poslední epizody TWAU. Takže už se nikdo nemusí ptát, kdy vyjde ;-)

20 komentářů:

  1. Už se nemůžu dočkat ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc! Moc si Vaší práce na překladu vážím!

    OdpovědětVymazat
  3. dufam ze budete prekladat aj dalsiu seriu, moc mi vaše preklady pomohli, vdaka

    OdpovědětVymazat
  4. Wow taková rychlost. Díky moc ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Chvalim rychlost!!!Diky moc :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Díky moc všem překladatelům za rychlou a skvěle odvedenou práci na překladu celé série. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. tak potvrzuji do 8.8 to bude hotove

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, co potvrzuješ, když jediný kdo rozhoduje o vydání jsem já. Ale ano, zítra to vyjde, takže do 8. srpna to tu určitě bude :D

      Vymazat
    2. co tu bude 8,8, ? :D

      Vymazat
  9. Díky mockrát.
    Při rychlosti, s jakou jste to přeložili se mám obávat toho, že je tam málo textu nebo toho, že je ten díl velmi krátký? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono by to tu bylo tak i o dva dny dřív, ale ještě jsem opravoval pár chyb ve čtvrté a první epizodě. Jinak správná odpověď je za c) oboje. Hra je kratší cca o 15 minut než 4. epizoda (dle počítání Steamu) a je tam docela dost akce a jen pár úseků, ve kterých se mluví (to se ale vynahradilo tím, jak moc se tam mluví, v jedné části mě to dokonce začalo i trochu nudit, ale nebudu spoilerovat).

      Vymazat
  10. Proč tu ještě není přeložena kapitola 5 když to dneska mělo vyjít?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože jsem celý den pracoval a až teď jsem přišel k pc. Jinak 16. 7. je dle mě ještě nějakých necelých šest hodin...

      Vymazat
    2. Já vim sorry za tak blbý otázky já sem na to docela natěšenej

      Vymazat
  11. V kolik hodin to tak cca bude ke stažení? Mimochodem dobrá práce

    OdpovědětVymazat