neděle 16. března 2014

Datum vydání češtiny

Čeština do druhé epizody vyjde v pátek 21. 3. Nebude ještě obsahovat diakritiku. Vzhledem k složitějšímu dělení souborů jsem se taky rozhodl, že v češtině ke druhé epizodě bude zakomponována i čeština k první epizodě, jež bude v nové verzi a bude obsahovat opravu těch pár chyb, co se našlo. Takže pokud máte obě dvě epizody anglicky a chcete je mít česky, tak stačí stáhnout pouze tuto verzi. Určitě se objeví otázka, proč jsem se k tomuto kroku rozhodl, že to je zbytečné. Není to zbytečné, protože místo dvou souborů budete stahovat jen jeden a navíc, v budoucnu budete mít všech pět epizod pohromadě, tak na co stahovat pět různých instalátorů, když stačí jeden. Instalace k druhé epizodě bude mít jen o nějakých 5 MB víc, což není tak strašné. Ale pokud se najde někdo, komu to bude vadit, tak mě můžete napsat na můj mail a probereme to spolu. Nevím, jestli se zúčastním testování češtiny, nabídlo se na to celkem dost lidí (rozhodně víc, než k testování první epizody), takže mě asi ani nebude potřeba. Všem lidem, kteří mě doteď napsali a chtějí testovat, jsem již odepsal a jakmile vše zabalím a připravím k testování, tak jim dám vědět přes mail ;-) (jenom taková poznámka, hodně se osvědčilo snímat obrazovku, když tam je nějaká chyba v překladu, ale samozřejmě se to může dělat i postaru, tzn. psát)

1 komentář: