pátek 18. dubna 2014

Čeština do 3. epizody ke stažení

Takže, dávám vám sem odkaz ke stažení češtiny do třetí epizody. Předem bych chtěl ale vyzdvihnout pár věcí:
1) Díky všem lidem za podporu, jak už peněžní, tak i slovní, hlavně díky za pomoc Pavlu "Matlair" Samkovi s překladem.
2) Pokud byste měli k češtině nějaké připomínky, tak mi můžete napsat na mail Profota3@gmail.com
3) Čeština neobsahuje diakritiku.
4) Čeština obsahuje překlad i první a druhé epizody.
5) Vzhledem k pitomému způsobu balení hry je tato čeština větší (téměř trojnásobně oproti předchozí verzi) a vynasnažím se v následujích dnech najít způsob, jak ji co nejvíc zmenšit. Archiv má 112 MB a instalace vyžaduje téměř 500 MB. Pro lidi, co mají pomalý net (stejně jako já), jsem se rozhodl rozdělit archiv na dvě části. První je TADY a druhá TADY. Pro lidi s rychlejším netem jsem archiv nerozděloval a je ke stažení TADY. Momentálně neplánuju dát češtinu na oficiální servery kvůli její objemnosti, chci se nejdřív podívat na zmenšení archivu (proto se zatím bude vyskytovat jen na mém blogu).
6) Nevím čím to je, ale Steam mi vyhazuje chybu se synchronizací Cloudu, což by neměl být problém, protože TWAU Cloud nevyužívá (uložený postup hrou se totiž nachází jen na lokálním disku). I tak ale instalujete češtinu na vlastní nebezpečí a pokud vám smaže savy (opět připomínám - neměla by, mě se tak aspoň nestalo a hra funguje naprosto v pořádku ;-)), tak za to nenesu odpovědnost.
To je zatím vše, snad se čeština bude líbit a nezapomeňte sledovat tento blog kvůli dalšímu infu ;-)

11 komentářů:

  1. Díky moc, už jsem se nemohl dočkat :) Skvělá práce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tenhle díl mi přišel děsně krátkej. Nejspíš proto, že tak svižně "odsejpal".

      A jedem na novo s jinýma volbama. :D

      Vymazat
    2. Tak on byl podle mého odehraného času na steamu stejně dlouhý jak díl předchozí, ale ten příběh se hodně posunul vpřed a ten konec je hodně našláplý, tak snad si to nezkazí ve čtvrté epizodě.

      Vymazat
  2. Podle mě zatím jednoznačně nejlepší epizoda! Díky za překlad, je super :) !

    OdpovědětVymazat
  3. Mockrát děkuji za překlad a hodně jsi vážím vaší práce :D

    OdpovědětVymazat
  4. Velmi pekne dakujem za preklad a dobre odvedenu pracu :) Aj ked som nasiel asi 4vety v ep1 a v ep2 neprelozene stale je to kvalitna praca a dakujem vam za nu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak není problém je napsat a já je opravím do dalšího patche ;-) teda pokud si je pamatuješ :D (stačí, když víš, v jaké části hry to bylo, já už je najdu sám)

      Vymazat
  5. Mně to nefunguje. Prohlížeč mi tvrdí že je to škodlivé pro počítač. A když se mi to podaří stáhnout tak to nejde otevřít. Jsem ale asi jedinej tak problém bude u mě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak stačilo jen vyměnit prohlížeč.

      Vymazat