pondělí 26. května 2014

Trailer ke čtvrté epizodě

Před pár dny vyšel trailer na čtvrtou epizodu TWAU, který můžete shlédnout s českými titulky ZDE. Za vytvoření titulků děkuji Pavlu "Matlair" Samkovi ;-) Jinak 4. epizoda vychází už zítra.

9 komentářů:

  1. Já taky, už odpočítávam hodiny :D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky už se nemohu dočkat, umírám zvědavostí jak se příběh vyvine dál. :) Kluci měl bych na Vás dotaz, když překládáte Wolf Among Us, nepomýšleli jste i na překlad Jurassic park the game, také epizodická adventura od Telltale, podle mě se jedná o suprovou záležitost, která skvěle doplňuje již tak fantastický film a s Vaším překladatelským talentem myslím, že byste z toho mohli udělat fakt peckový překlad. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíme, co přinese budoucnost ;-) ono na každou sérii od Telltale jsou jiné nástroje k extrakci souborů a některé je těžší najít na netu, takže se uvidí po skončení Vlka.

      Vymazat
  3. Já už 4 mám :D ted jen vyčkávám na CZ :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkusmo bez češtiny jsem čtyřku zapnul a hned začátek je dost dobrej, když si srovnává tu ruku, aby se mu zhojila.
      Už jsem natěšený, až si to opravdu zahraju. Pevně věřím, že čeština bude brzy a předem za ni DĚKUJI. :)

      Vymazat
  4. Taky už mám čtyřku a nadšeně očekávám překlad. :) Tak jestli se bude po skončení vlka překládat něco dalšího od Telltale tak to se hlásím do služby. :D Aspoň si pořádně zase jednou procvičím angličtinu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě pak napiš na mail, pokud bys chtěl tak moc překládat, vždycky se něco najde :D

      Vymazat