neděle 22. června 2014

Info o updatu 4.1 + speciální článek

Díky těmto třem lidem - Ondřej Bombala, Zdeněk Mateaska a David Vystavěl - jsem opravil dost chyb ve čtvrté epizodě. Taktéž jsem našel všechny anglické věty v zastavárně a řeznictví a v tento moment je opravuji. Opravná verze 4.1 by měla vyjít zhruba v půlce týdne, pokud to půjde rychle, tak by tu mohla být už i zítra. Chyby stále můžete posílat na můj mail (a to i špatně přeložené věty z prvních tří epizod). Děkuji tedy těmto lidem vypsaným výše.
Také jsem si připravil jeden zajímavý článek, který bych chtěl věnovat všem lidem, kteří měli trpělivost ohledně češtiny, pomohli mě finančně či s překladem nebo se jen chovají jako slušní lidé. Během vývoje TWAU se hodně škrtalo ve scénáři, a tak hodně věcí se nakonec nedostalo do finální podoby hry, což občas zamrzí víc, občas míň. Vypsal jsem v tomto článku ty nejzávažnější věci, které ve hře neuvidíte. Samozřejmě tam jsou spoilery ohledně všech 4 epizod. Takže to čtete jen na vlastní riziko. Jen ještě menší poznámka: u některých věcí jsem se nerozepisoval, protože nebyly rozvedené v textu.
Bonus obsahující jak jeden text, tak i vynechané scény si můžete stáhnout TADY.


4 komentáře:

  1. Tak některých scén je opravdu škoda. A těch vyškrtnutých postav taky. Taky se tím vysvětluje ty nesmyslné ukázky z následujících dílu, kde polovina věcí nebyla.

    OdpovědětVymazat
  2. Já přidám jen jeden takový offtopic, TWAU je od 19:00 (22/6) na Steamu ve slevě za 7,81€ ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Není zač osobně se chystám až vydáš češtinu 4.1 zahrát si všechny epizody znovu a zapisovat si kdyžtak každou nepřeloženou větu, abych ti to sem mohl napsat :-). (Budu to hrát dvakrát ať se dostanu k většině voleb ve hře.) Takže tak do týdne od vydání češtiny 4.1 ti to pošlu, když něco najdu :-)

    OdpovědětVymazat